Visszavásárlás és garancia

Visszavásárlás

Amennyiben a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrizze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a termék cseréjét.

A szolgáltatóval lehetőség van felvenni a kapcsolatot az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, vagy a 06202776081 telefonszámon.

 

Az elállási jog

A Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül a szerződéstől elállni, vagyis a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg.

A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Elállás esetén a vételár, illetve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek visszajárnak a Fogyasztó számára.

Amennyiben a Vásárló élni kíván elállási jogával, szándékát nyilatkozatával jelezheti a szolgáltató felé a fenti e-mail címen.

A Fogyasztó által akkor tekinthető határidőben gyakoroltnak az elállási jog, amennyiben az arra megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A Felek eltérő megállapodása hiányában az elállási jog nem illeti meg a fogyasztót:

  • a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,
  • olyan zárt csomagolású termékre vonatkozóan, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.

 

Panaszkezelés, Jogérvényesítési lehetőségek

A Fogyasztó a Szolgáltatónak szóban vagy írásban (telefon, e-mail, levél) jelezheti, ha panasza van:

  • az értékesítéssel
  • a forgalmazással
  • a szállítással
  • Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban, ha az közvetlenül kihat a vásárlásra, fogyasztásra.

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.

Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Fogyasztó a panaszt írásban jelentette be, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és azt 30 napon belül megküldi a Fogyasztónak érdemi válaszával együtt.

A Fogyasztó a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

 

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:

Budapesti Békéltet? Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.