Visszavásárlás
Amennyiben a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrizze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a termék cseréjét.
A szolgáltatóval lehetőség van felvenni a kapcsolatot az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, vagy a 06202776081 telefonszámon.
Az elállási jog
A Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül a szerződéstől elállni, vagyis a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg.
A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
Elállás esetén a vételár, illetve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek visszajárnak a Fogyasztó számára.
Amennyiben a Vásárló élni kíván elállási jogával, szándékát nyilatkozatával jelezheti a szolgáltató felé a fenti e-mail címen.
A Fogyasztó által akkor tekinthető határidőben gyakoroltnak az elállási jog, amennyiben az arra megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
A Felek eltérő megállapodása hiányában az elállási jog nem illeti meg a fogyasztót:
- a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,
- olyan zárt csomagolású termékre vonatkozóan, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.
Panaszkezelés, Jogérvényesítési lehetőségek
A Fogyasztó a Szolgáltatónak szóban vagy írásban (telefon, e-mail, levél) jelezheti, ha panasza van:
- az értékesítéssel
- a forgalmazással
- a szállítással
- Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban, ha az közvetlenül kihat a vásárlásra, fogyasztásra.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.
Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Fogyasztó a panaszt írásban jelentette be, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és azt 30 napon belül megküldi a Fogyasztónak érdemi válaszával együtt.
A Fogyasztó a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Budapesti Békéltet? Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.