Kiszállítás és fizetés

Fizetés lehetséges módjai:

Előreutalás: ezt az opciót választva a kiszállítás akkor kezdődik meg, ha vételár a Szolgáltató bankszámláján jóváíródott.

Utaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Durst Angéla Veronika e.v. (adószám: 68442697-1-41)

Kedvezményezett számlaszáma: 10403435-50526869-49511007 (K&H Bank)

Utánvétel: Közvetlenül a futárnak készpénzben történő fizetés.

PayPal: fiókkal vagy bankkártyával.

Bankkártyás fizetés: Barion biztonságos felületén a weboldalon keresztül.


A honlapon feltüntetett árak bruttó összegek.

 

Kiszállítás módja és költsége:

Budapest egész területén: 990 Ft.
Hétfőtől-Péntekig a 13:00-ig, Szombaton a 12:00-ig leadott rendeléseket "kérésre"még aznap kiszállítjuk! 

Kiemelt akciós időszakok esetén a megnövekedett forgalom miatt nem tudjuk garantálni az aznapi kiszállítást! Megértésüket köszönjük!

Vidéki címre történő csomagfeladás esetén: 1.690 Ft. 1-3 munkanap
A méhpempőre és nyers virágporra Csütörtöktől-Vasárnapig leadott rendeléseket a következő hét első munkanapján tudjuk postára adni a hidegen tartás érdekében.

12.000.- Ft értékű vásárlást meghaladóan a kiszállítás ingyenes.

 

Fontos!

A megjegyzésben lehetősége van megírni nekünk, hogy mikorra kézbesítsük a csomagot, kiszállításnál igyekszünk erre tekintettel lenni.
Kérjük mindenképp olyan telefonszámot adjon meg amin a futár el tudja önt érni.
Továbbá kérjük írjon meg nekünk minden olyan lényeges információt ami a futárnak szükséges lehet a pontos kiszállításhoz (családi ház, kapucsengő, cég név, lépcsőház, stb.).
Méhpempő termékeinket izotermikus dobozban szállítjuk a hűtési lánc fenntartása érdekében.
Amennyiben munkahelyére kéri a rendelést és nincs lehetősége azonnali hűtésre nem kell aggódnia, az izotermikus doboz kellően hűvösen
tartja a terméket amíg ön hazaér.

 

Egyéb információk

A csomagokat budapesti megrendelések esetében 90%-ban saját futár viszi a vásárlóhoz. A fentiek szerint a megrendelés munkanapján 18:00-ig, amennyiben a vásárló a megjegyzés rovatban más időpontban nem kéri.

Budapesten kívüli cím esetén pedig a MPL futárja szállítja a csomagot. A csomagfeladások hétfő-szerda között történnek, hogy a termékeink biztonságban eljuthassanak a Vásárlóhoz.

Amennyiben a Vásárló a rendelés során megad mobiltelefonszámot, úgy a kiszállítás napján a reggeli órákban, SMS-ben kap értesítést a csomag várható érkezéséről.

 

Termékek vagy termékárak korrekciója

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról, aki ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést. Lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem tudja elfogadni.

 

Át nem vett csomagok

A Szállító 2 alkalommal kísérli meg a csomag kiszállítását a Vásárlónak. Amennyiben a Vásárló nem tartózkodik az általa megadott szállítási címen és a rendelés leadása során megadott telefonos elérhetőséget, úgy a szállítást végző megkísérli telefonon felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval.

Amennyiben a Szállító kiszállítási kísérletei illetve a telefonos elérés sem vezet sikerrel, úgy a Szállító a csomagot visszajuttatja a Szolgáltatónak. Amennyiben a Megrendelő Utánvétes fizetéssel kívánta a termékek árát rendezni, úgy ha a kiszállítási kísérletek nem eredményeznek Csomag átvételt, a Szolgáltató a Vásárlónak kiszámlázza a fent meghatározott szállítási költséget. A Vásárló köteles ilyen esetben a Szállítási díjat abban az esetben is megfizetni, amennyiben a számlán nem szerepel Szállítási díj, azaz a szállítás költségeit a Szolgáltató beépítette a termékek árába.

 

Hibás árucikk

Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrízze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel egy jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a cseréjét a Szolgáltatótól.